helion
 
 
 
Google Analytics. Integracja i analiza danych

Google Analytics. Integracja i analiza danych

Tytuł oryginału: Google Analytics Integrations

Cena: 44,00 zł

Autor:

Daniel Waisberg

Tłumacz:

Andrzej Watrak

Data wydania: 01 styczeń 1970
Okładka: miękka
Format: 170x
Stron: 185
ISBN: 978-83-283-1896-0
Dodatek: Brak
Kup w Helion.pl
Fragment książki w formacie PDF
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.

Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.

Dzięki tej książce:
  • zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,
  • będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,
  • nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
  • wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,
  • uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.

Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.


Daniel Waisberg — analityk Google’a, z pasją zajmuje się popularyzacją narzędzia Google Analytics. Inspiruje specjalistów, którzy korzystają z mechanizmów podejmowania decyzji na podstawie danych. Oprócz tego Waisberg poświęca wiele czasu analizie i wizualizacji danych, opisując ciekawe i pouczające przypadki. Jest również założycielem i redaktorem strony http://online-behavior.com, cenionego portalu poświęconego analizie i optymalizacji witryn internetowych.
404 - nie znaleziono strony

Helion

Strona której szukasz nie została odnaleziona.
To nie pech, to szansa na książkę dnia z 30% zniżką!

przejdź do strony głównej

Komentarze:

Brak komentarzy

Imię/Nick:

Adres email:

Strona WWW:

Treść Komentarza:

  



W obronie wolności

W obronie wolności

Cena: 42,00 zł

Czytaj więcej o książce
Kup w Helion.pl
C# 2005. Wprowadzenie

C# 2005. Wprowadzenie

Cena: 59,00 zł

Czytaj więcej o książce